Op één van de mooiste locaties in Apeldoorn, op een opvallende plek, bieden wij in dit kantoorgebouw genaamd ‘’BusinessCenter Prins’’ kantoorruimte aan van ca. 92 m² VVO, op de 1e
verdieping en een kantoorruimte van ca. 20 m² VVO voor de verhuur.
BusinessCenter Prins is gelegen aan de rand van het centrum en op loopafstand van het Centraal Station.
De locatie kenmerkt zicht als een moderne mix van wonen- werken en ontspanning, met een krachtige en verfrissende uitstraling en voorzien van uitgebreide voorzieningen. Van een coffee corner en onbemande supermarkt tot de vergaderruimtes en business lounge, aan alles is gedacht. Zodat u zich op het belangrijkste kan focussen: uw onderneming.
Tevens zijn er doorgroei mogelijkheden in BusinessCenter Prins: er zijn Business Units, Bu-siness Apartments en Corporate Offices beschikbaar. Altijd een ruimte met het juiste formaat!
Ligging :
BusinessCenter Prins is gelegen aan de rand van het centrum. Daarnaast is het gebouw gelegen ten opzichte van snelwegen en openbaar vervoer. Via de uitvalswegen zijn de A50 en de A1 binnen tien minuten te bereiken. Steden als Amsterdam, Utrecht en Zwolle zijn allen binnen het uur te bereiken middels het openbaar vervoer.
Parkeergelegenheid :
Voor de business units zijn 20 parkeerplaatsen gereserveerd, allen voorzien van een laadpaal (op eigen parkeerterrein met slagboom). Tevens bevindt zich er een overdekte en afsluitbare fietsenstalling op eigen terrein.
Beschikbare ruimte :
Business unit (1.03) :
Eerste verdieping ca. 20 m² VVO
€ 400,00 all-in per maand excl. BTW.
Business units (1.17, 1.19 en 1.20):
1e verdieping ca. 92 m² VVO
€ 2.075,00 all-in per maand excl. BTW.
Voorzieningen :
Het kantoorgebouw beschikt over de volgende voorzieningen-/kenmerken:
– Zonnepanelen;
– Extra isolerend en zonwerend glas;
– Eigen parkeerterrein met slagboom;
– Algemene laadpalen elektrisch laden;
– Fietsenstalling;
– Dakterras;
– LED verlichting;
– Glasvezel aansluiting;
– Intercom met video;
– Toegangscontrolesysteem;
– Toegankelijkheid voor mindervaliden;
– Lift;
– Mindervalidentoilet;
– 24/7 toegang;
– Receptie;
– Starbucks coffee corner;
– AH to go (onbemand);
– Diverse vergaderruimtes;
– Businesslounge.
De aangeboden business unit 1.17, 1.19 en 1.20 beschikt over een kantoorruimte met drie kantoor-kamers voorzien van:
– PVC vloer en vloerbedekking;
– Glazen scheidingswanden;
– Kabelgoten;
– Zonwering.
Servicekosten :
Genoemde all-in prijzen hebben betrekking op de leveringen en diensten waaronder begrepen:
– Gas, water en elektra;
– Alarminstallatie;
– Liftonderhoud e.d.
– Glasvezel internet;
– Schoonmaak van de algemene ruimtes;
– Onderhoud dakterras;
– Algemene laadpalen elektrisch laden;
– Het gebruik van de Businesslounge en diverse vergaderruimtes.
Bouwjaar :
1990, compleet gerenoveerd in 2018/2019.
Energielabel :
Label A.
Huurtermijn :
In overleg.
Huurprijsindexering :
Jaarlijks, 1 jaar na ingangsdatum huurovereenkomst volgens module “Indexering Huren” van het CBS.
Betalingen :
Per maand vooruit.
Zekerheidsstelling huur :
3 maanden huur inclusief BTW.
Aanvaarding :
In overleg.